emmssson

Alla inlägg den 24 februari 2010

Av emma löved - 24 februari 2010 22:12

Jag är faktiskt lite besviken på att ni inte komenterar så mycket längre, nej nu får ni skärpa er tycker jag!!

Nu ska jag nog gå och lägga mig snart, innan det tänkte jag skriva lite till J.B(L)


Julia B

vi tänker på dig och hoppas att allt går bra,

som det självklart kommer att göra.

och när du kommer hem då måste jag träffa dig fooooort!

Saknar dig och tänker på dig varje sekund,

varje minut,

varje timme,

och varje dag.

Du är älskad glöm aldrig det (L)

  


xoxoE

Av emma löved - 24 februari 2010 19:03

Hm.....funderar på att göra en ny header/banner, vore  nog inte så tokigt...

Japp jag gör nog en vi ses när den är färdig...här har ni en välldigt rolig bild att njuta av, men den är inte rolig förens man förstår den (;

  

xoxoE

Av emma löved - 24 februari 2010 16:57

Åh vilken dryg dag, jag sov hela dagen typ, jag skojar inte!

Jag borde egentligen plugga för jag har ett stort prov på fredag, men jag orkar inte! Sen måste jag ringa till Arvika för att kolla min jacka, sen så ska jag ringa angående prao för de har inte ringt tbx än. Sen ser mitt rum ut som en sop hög så där har jag endel att göra.. Men annars är det lungt haha (Y)

Nej nu ska jag gå och skaffa mig ett liv, ha det bra så länge!

Marie-Kate och Ashley, det är såna människor som verkligen har en kriär och har kämpat sig till toppen!

  


www.sofiajahnke.bloggplatsen.se


xoxo E


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emma och är en ganska pigg och glad tjej (oftast)
Jag älskar verkligen mode och just nu håller jag på med min nya kolektion, Every day in the week.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards