emmssson

Alla inlägg den 23 februari 2010

Av emma löved - 23 februari 2010 23:03

Alltså jag får seriöst damp! Jag fattar inte varför så många hatar kissie? Alla måste väll fatta att det hon har på bloggen bara är en image? Alltså hon oppererade brösten, hon gjorde kanske det för att hon inte va näjd med dem hon hade innan, då är det väl bra att hon är rik så hon kan opperera sig och bli nöjdare med sig själv. Hon kanske inte är nöjd, men jag tror seriöst inte det hjälper när alla säger att hon är ful hela tiden, även om hon säger att hon inte tar åt sig tror jag hon gör det innerst inne. Jag blir lite irriterad på alla er, om hon är onöjd med sig själv så är hon det jag tror inte att det finns nån som är riktigt nöjd med sig själv inte till 100% Då kanske en opperation kan hjälpa en och då är det FINE. Fattar inte varför allt ska vara så dåligt med henne, hon är en människa med känslor precis som ALLA andra!

  

Varför hatar ni Kissie?

Av emma löved - 23 februari 2010 22:36

Hallå där! Nu sitter jag hemma och har fett ont i knäna. Har precis kommit hem från träningen förstår ni..Jag tänkte hoppa in i duschen snart sen lägga mig och läsa lite GG. (som vanligt alltså)

Kanske städa lite i mitt rum, ni förstår imorgon har vi typ ingen lektion så det gör inget om jag är trött. Alltså jag tänker f*n börja lägga ner mig i skolan nu, jag orkar inte typ säga så här mer: F*ck är det prov IMORGON?! Så jag ska göra iordning mitt liv lite tänkte jag, det blir jag och C det:)

Alltid du o jag älsk (L)

Det var nog allt men vi ses tomorrow!!

är det bara jag som saknar sommar och SOL?!

xoxoE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emma och är en ganska pigg och glad tjej (oftast)
Jag älskar verkligen mode och just nu håller jag på med min nya kolektion, Every day in the week.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards