emmssson

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av emma löved - 15 februari 2010 21:48

Nu har ni alla blogg läsare chansen. Ni kan säga exakt vad ni tycker om bloggen, vad som är dåligt, eller vad som är bra!

Tyck till!!


Jag var och kollade lite på nätet och hittade några super fina klänningar från Milan Fashion Show, man bara dreglar!!

          


xoxo E

Av emma löved - 15 februari 2010 21:17

Hej, igår kl halv tolv kom min Mamma hem för hon har jobbat i Haiti som läkare tan gränser. Hon har varit borta i tre veckor så det var väldigt skönt att se henne igen kan jag säga (L)

Så idag var jag med min mamma, senare kom S till mig för vi hade en del saker att prata om...Vill bara säga älskar dig bästa vän!

Ja ni annars har jag inte gjort så mkt faktiskt här får ni några fina bilder på Mig o S (a)

Hon är som hon är, men jag älskar henne ändå!


Dagens fråga:

Har ni nån vän som ni inte kan lev utan och vad brukar ni göra på dagarna?(L)


XOXOE

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emma och är en ganska pigg och glad tjej (oftast)
Jag älskar verkligen mode och just nu håller jag på med min nya kolektion, Every day in the week.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards