emmssson

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av emma löved - 14 februari 2010 22:01

Är det bara jag som har ett prov till imorgon och inte ens orkat öppna boken för at kolla vad det handlar om?

Troligtvis inte haha, jag har nyss tagit en dusch och tror jag ska ta o kolla på crossroads. Alltså det är nog en av de bästa filmerna jag ar sett, om man täker riktigt noga på handlingen kan man inget annat än att gilla filmen.

Nu tänkte jag ta och svara på en "skönhets" fråga som kom in nyss (;

  


Hej, jag får prickar och irriterad hud när jag rakar mig mellan benen, är det normalt? Och hur ska jag göra för att inte få det..../ Anonym

Hej, jo det är helt normalt, det är faktiskt jätte vanligt. Men man vill ju inte ha det det är ju inte så snyggt direkt. Men det finns några metoder man kan använda sig av för att inte få det. Använd Rak creme eller rak olja och smörj med innan rakning, sen istället för att använda en vanlig "kvinnlig" rakhyvel så köp en "manlig" rakhyvel. Den är bättre till känsliga områden(;


Xoxo E

Av emma löved - 14 februari 2010 21:31

Idag är det Alla (L)-dag hopas att eran var mkt bättre än min, för min var skit. 

Annars så vill jag bara tacka A&C för att ni är såna underbara vänner och ställer upp för mig varje dag, älskar er...

  

Ha en fortsatt trevlig kväll!


xoxo E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Jag heter Emma och är en ganska pigg och glad tjej (oftast)
Jag älskar verkligen mode och just nu håller jag på med min nya kolektion, Every day in the week.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards