emmssson

Alla inlägg under mars 2010

Av emma löved - 24 mars 2010 20:11

 Ja ni idag har jag faktiskt bara pluggat som ni ser att rubriken säger. Jo och bakat sockerkaka mumms.  Men imorgon har jag No prov och hur mycket jag än har pluggat får jag inte in nått i huvudet! Så sjukt jobbigt!


  


XoxoE

Av emma löved - 22 mars 2010 19:43

Nu är jag i alla fall färdig med engelska inlämnings uppgiften (stolt) Nu är det bara franska och sexual kunskap kvar, good luck

På torsdag ska jag troligen till stan och köpa det efterlängtade tyget, Yeeeesss!

Snart kommer jag äntligen komma igång har väntat på det ett tag nu. Men nej nu SKA jag plugga. Hörs


XoxoE

Av emma löved - 22 mars 2010 17:55

Nu är jag hemma och S har nyss åkt på träning så jag ska nog städa lite och packa upp allt. Sen ska jag plugga för har massa prov och inlämnings uppgifter! Senare kanske jag belönar mig med en kladdkaka?  Vi får se.


    

XoxoE

Av emma löved - 22 mars 2010 12:51

Hej hej, nu sitter jag i skolan och pratar med H och S. Jag redan färdig med min inlämnings uppgift så har inte så mycket att göra direkt. Men en sak som kanske är kul för er är att ikväll kommer alla åre bilder in. WIIEE!

 

  

Av emma löved - 19 mars 2010 15:27

Hejhej, jag kan ju inte uppdatera så mycket eftersom internett här är tusen segt! Men jag har nyss kommit hem från en skidtur med C och är hur trött som helst, snart ska vi fixa oss och åka ner till Åre "City" och kanske handla något. men vi får se.  Ha det bra så länge.


Xoxo E



Av emma löved - 14 mars 2010 19:29

Hej, nu har jag äntligen kommit fram till åre. Vi ligger och kollar på film har nyss kollat på Wildchild. ses senare för nu ska vi kolla på nån ny film :)


XoxoE

Av emma löved - 13 mars 2010 14:49

Nu ska jag snart ta ett bad och bara ha det skönt ett tag, sen lovar jag att jag ska plugga, men hallå man måste väl få ha det bra nån gång!:)

Igår var jag i stan och köpte två jackor också men ni får se dem när jag har nån bild, för just nu har A mitt minnes kort...haha. Jaja puss hej!


   Bild från när jag och S badade (;


XoxoE

UKM

Av emma löved - 13 mars 2010 13:13

Hej hej igår va jag på UKM med J.B, träffa massa andra där också. Sen åkte vi hem till mig och kollade på the island, sen somnade vi. Jag tror varken jag eller J fattade speciellt mycket av filmen... Men nu ska jag nog duscha, sen packa till åre som blir i morgon. Sen ska jag PLUGGA MYCKET: sen göra mig iordning till utgång med E,A,JB, Och E :)  Men vi hörs!


  


Lycka till Jenn, du har mig på vägen, de kommer gå bäst, vi alla älskar dig (L)


XoxoE

Presentation

Jag heter Emma och är en ganska pigg och glad tjej (oftast)
Jag älskar verkligen mode och just nu håller jag på med min nya kolektion, Every day in the week.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards