emmssson

Alla inlägg den 3 mars 2010

Av emma löved - 3 mars 2010 23:59


Nu ska jag snart sova, men innan det lägger jag ut några av modell bilderna.

Imorgon har jag bestämt att jag ska åka till amanda, hon vet bara inte om det än. hihi..


      

De var inte direkt så modell aktiga men orka, haha 


XoxoE

Av emma löved - 3 mars 2010 23:14

Alltså jag hittade det här video klippet, det är ju helt sjukt. De är sju år. Jag vet inte om man ska tycka det är pedofiliskt eller att de är underbarn. De är grymt duktiga!  Kanske hade varit mer okej i andra kläder...


Men lägger in lite mer snart ska ner och hämta mer pudding, hah:)


XoxoE

Av emma löved - 3 mars 2010 20:48


Tänker på alla minnen,

alla våra skratt.

Alla våra tårar tillsammans.

 Jag vill att alla våra dåliga stunder ska blåsa bort vill att dem aldrig skulle ha hänt.

Jag vill att allt ska var som förut,

men vet du det kommer aldrig att bli som det en gång var.

Jag saknar det,

jag vet inte vad som hände riktigt  men nått var det,

vi har förändrats.

Du är inte den du var,du har blivit konstig.

Hoppas du kan hitta ett nytt du,

ett bättre du.

Ett du jag en dag kan älska,

men till dess säger jag hej då.

Men jag kommer alltid sakna dig, du vet det...

Av emma löved - 3 mars 2010 17:05

Nu städar jag lite, går inte jätte bra men... I kväll kommer C, hon kommer verkligen, jag ska krama ihjäl henne! Men nu ska ag ta lite modell kort, lägger nog ut några sen, men ja ses?


  


xoxoE

Av emma löved - 3 mars 2010 13:11

Hallå där, idag vet jag ärligt inte hur det blir, skulle ha träffat S men verkar nog inte som det blir nått för hon ska sova lite till. Sen senare kommer C till miiiig!! Och vet ni jag har saknat henne! Men nu ska jag inte tråka ut er med mitt tjat mer utan nu kommer lite bilder från branäs, några små schysta kort:)


            Det var några bilder(;


XoxoE

Presentation

Jag heter Emma och är en ganska pigg och glad tjej (oftast)
Jag älskar verkligen mode och just nu håller jag på med min nya kolektion, Every day in the week.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards